Followers

sugardaddy saya

Saturday, 27 October 2012

Raya haji 2012

Assalamualaikum..

I just reached home back from kampung when i make this entries. What a tired journey. I don't know what's wrong with my body. Mungkin dah lama tak demam kot. Makan pun tak lalu. Raya ni pun makan cuma gitu-gitu je. Rasa-rasa gitu, tak pelahap macam selalu. Uhh? takut gemuk? eh.

Mungkin faktor banyak fikir sangat kot. Hai lah otak-otak. Boleh tak stop pikir yang merepek2 yang tak patut di pikir? kan bagus kalau cakap je macam tu, dia dengan sendirinya paham apa instinct tuan dia dan dia dah tak pikir apa dah, ikut je cakap tuan dia. Ini masalahnya dia degil macam tuan dia. Hmm, takut yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciriran. :\


Ohmai, imissyou. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...