Followers

sugardaddy saya

Saturday, 3 December 2011

Kejadian di Hari ulangtahun dijadikan

Terima Kasih buat family yang nun jauh di Shah Alam. Akak sayang semua :'( rinduunyaaaa...! Bila ingat balik , rasa nak balik sekarang jugak!

Posto..posto.. Ada surat untuk aku.

Dari ibu.... :( 

Envelope tu patutnya cuma ada gambar passport and slip pendapatan ayah yang tak cukup. Aku cuma mintak itu saja. Tapi... tiba2 tadaaaa..


Ada kad.. Terharuuu, sebak, semua rasa ada.. 



Kad dari ibu dengan ayah.
Tercatat...



Pesanan@ucapan dari ibu buat satu-satu anak perempuannya yang jauh di perantauan ni T_T
Dari ayah. Simple but nice. :'(
Dari adik-adikku si ketot and si gemok.

terharuuu

Dari si gg ketot

Ini pulak dari si gemok ..

Thank you so muchhhhh.. Love y'all <3 <3

Entry ni pon kira lapuk jugak. Boleh dikatakan sepanjang aku dah merantau ni, segala entry aku ni semua agak lapuk sebab aku terpaksa save dalam draft kerana keadaan tak mengizinkan untuk aku publish post. Birthday aku yang jatuh pada 25 november haritu, harini baru aku dapat update. 

Terima kasih banyak2. Tak sabar nak balik Shah Alam. :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...