Followers

sugardaddy saya

Saturday, 1 October 2011

Telah ku kaji. 5 sebab otakku lembap kini..

 sampai dah lama tak update blog. Punca? tulah kelembapan otakku tahap serius lah jugak. Pasaipa? haa. tu diaa maii dahh. 5 SEBAB:-

1)sebab nenek kebayan kat tempat kerja aku lah.

2)Kehadiran NK(nenek kebayan) tu dalam hidup aku telah menyerabutkan minda dan jiwa aku. Menjadi kusut sekusut kusutnya.. Kuss.. kuss. kuss sampai gagap tersasul masul dah ni.. KUSS.. KUSUT!! okayy.

3)Aura NK tu memang kuat. Pelaris apa dia pakai kami tak taww.. Bebann.. bebann..

4)NK tu meninggalkan 1 kesan mendalam dalam hidup aku. Tragedi hitam lah kata orang.. oh tidakk .. Mak jemahh tak rela nokk.

5)Aku TRAUMA dengan NK tu!!!

See? sekarang sudah terjawab terbukti, terhasil, tersasul kan segala sebab  musabab kenapa otakku semenjak dua menjak ni menjadi sesangat blurr. Err.. atau memang dari dulu pon memang blurr? kfineeeeeeeeeeee-..-

Err? kenapa semua sebab tu pasal NK tu? musykil nye akuu .. Tapi itulah hakikatnya  cik bedah oi.. kalau tak percaya, belah lah dada, X-ray lah hati .. <3

Nafsu aku memang kerjanya nak mengupdate the latest stolymoly tapi macam ada satu gate rumah automatik yang menghalang aku dari berbuat demikian.Mundurr. otakku mundurr..

Dulu masa break 3 bulan, ada je yang aku nak sembang even aku tak berapa nak nampak dunia luar, tapi sekarang bila dah nampak dunia luar, jadi 'hitam' pulak dunia aku.

Apsal? ada jawapan untuk kekusutan ini?

Tengok, entry aku kali ni pon kosong. Meaningless! Cuma aku dah gian sesangat, aku buat yang termampu. Ahh,. lega gilaa. adiostadiumm.

Ahh? cakap pasal stadium, esok ada bola selangor lawan singapore. Tiap2 tahun aku tengok. -.-" asyik selangor je kalah bila lawan selection. cheh3. Hee. ada 10 tiket percuma kami dapat ^^

1 comment:

  1. kenapa kita boleh tersasul sebut nama orang, pada hal nak sebut nama orang lain.. mungkin dalam fikiran kita tengah fikirkan orang tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...