Followers

sugardaddy saya

Thursday, 11 August 2011

Rahsia disebalik laguu billionaire



Lagu yang bagi aku bila dengar 10 tahun akan datang pon takkan bosan. Dulu masa tengah kerja, lagu ni lah yang aku dengar. Buat ringtone pon lagu ni. So bila tengah-tengah ramai customer ada call masuk, mesti terkejut dengar lagu ni. Memang memberi impak yang besar ye kepada jiwaku.

Motif aku jadikan lagu ni sebahagian dari hidup aku?

tak delah spesel sangat. Cuma lagu ni sangat catchy , ringan dan tak membebankan kepala otak nak pikir pasal lagu ni. Bila dengar lagu ni, boleh meringankan beban kepala yang dah tersedianya berat.

Lagu ni pon memberi semangat kepada aku untuk menjadi orang yang lebih berjaya menggapai impian hidup. Money cost everything orang kata.

Sapa taknak jadi Billionaire?

aku nak. Disamping menjadi billionaire di dunia, mudah-mudahan akan jadi 'billionaire' kat akhirat lah hendaknya . :)

Haha. Dulu masa first time nak start  kerja, sebelum pergi kerja petang tu, pagi tu layan lagu ni dulu kasi motivate diri sikit. Almaklumlah, first time nak kerja. Menggigil mak.

So far lagu ni sebenarnya mengingatkan aku tentang tempat kerja lama aku. Memori yang takkan ku lupa. Dan takkan kembali lagi kenangan tu. Tempat yang sama, orang yang sama, memori yang sama.

Hidup ni kena lakukan perubahan. Anjakan paradigma ! 

* Macam biasa, kalau agak2 nak layan, turn pause music kat bawah page. Or tengok je kat youtube okay ;)

p/s: Kejap! Bruno Mars ni aku punya k! Kbai


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...