Followers

sugardaddy saya

Saturday, 3 September 2011

MERDEKA vs AIDILFITRI

 ENTRY MELEKAT! SILA SCROLL BAWAH     UNTUK ENTRY BARU.


Aku baru je lepas balik dari majlis berbuka puasa di Melaka. Gila tak gila bertolak dari rumah tepat pukul 5, then rush pergi sana dalam pukul 7.30 dah sampai. Kira sendiri berapa jam. Pukul 9malam gerak balik Shah Alam. Rutin harian setiap tahun. Alah bisa tegal biasa.

Mungkin aku akan kelihatan mundur dalam aktiviti blogging dalam seminggu dua ni. Maklumlah raya kan, sibuk sana sini. Sibuk apa? sibuk kumpul duit raya lah. Kau hado? cehh. Gurau je. Dah besar ni, duit raya macam angin yang lalu depan mata je. Yang penting keikhlasan. *Ikhlas tak ni fiza?!*

=..= Aku ikhlas !!!separuh :) hewhewhew

Dan dalam nak dok sambut raya tu, sedia maklum tiap tahun 31 ogos merupakan sejarah buat Malaysia. MERDEKA! Kalau tak kerana tarikh 31 ogos ni, Kita takkan dapat raya dengan aman, tenang lagi makmur.

Dikesempatan ini, aku ingin memohon 20 jari, termasuk jari kaki, memohon berinfiniti kemaafan andai penulisan atau kata-kata aku ada yang mengguris hati dalam jangka masa aku berblogging ni.

Aku pun takmao cakap banyak, tulis banyak je tapi kualiti takde, boring gak.

Dan aku tak tahu aku melalut kemana dah ni. Aku gagahkan diri jugak sebenarnya nak buat entry untuk kali terakhir sebelum raya walau jam dah mencecah ke angka 1 pagi. Waktu untuk aku zzzzzz

Salam semua!!

p/s: fieza nampak kepoh seyh. Hmm. sorry ek.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...