Followers

sugardaddy saya

Wednesday, 31 August 2011

Eh! Tiba-tiba bibir saya boleh buat magik!

    ** INI ADALAH ENTRY MELEKAT! SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY BARU



Macam mana tu nak kasi bibir magic? magic yang macam mana? adakah sampai tahap Angelina Jolie? wow. gedebance gituu bak kata mak minah dalam cerita masam-masam manis.

Hari ahad hari tu tiba-tiba je aku 'terjadi' bidan terjun, buat bisnes lipstik . Bukan bidan terjun aku jadi bidan nak sambut orang bersalin, tapi bidan terjun business woman. Cehh. lebih kepada business girl sebenarnya. *Still taknak mengaku 'woman' sebab muda lagi . teen lah lebih tepat.*

*Business teen. (Macam pelik je. )

Haaa. mananya benda yang kau dok kecoh2 tu HD?



Haa! ni lah dia. Cuba tengok bila dia dah bertukar warna. Magic kan? Haritu ada orang kata dia ikut colour darah kita. Depends on lipstik tu jugak kot bagi aku.

Aku pun memang pakai lipstik ni  sebab lipstik ni boleh kasi bibir jadi lembap dan tak rasa berat or melekat. Untuk orang yang simple boleh lah try ni. Aku pun tak suka lipstik yang terang sangat colour. So pakai lipstik ni macam tak pakai je rasa sebab macam yang aku kata, 'Natural'.

Pilihan aku selalunya Orange Bluff.

Tapi sekarang ni aku tengah pakai Grape Splash.

*Tengok gambar Grape Splash tu bibir jadi colour purple kan? Tapi sebenarnya tak. Gambar tu macam menipu je.. it will turns into red nak ke purple2 sikit. Santekk!

So siapa-siapa kalau nak dapatkan stok, nak buat hari raya ke, bagitahu lah ye. Itupun kalau nak lah. Saya akan cuba tolong carikan.

Harga dia pon tarsangat lah comel sebab below rm10 je.. Awesome kan? Kira lipstik untuk budjet lah kan.

Bila nak keluar taknak biar orang cakap

"weyh! apsal muka kau pucat je! macam orang sakit! takde seri betul" 

"perghh. muka kau pucat macam hantu ni pasai pa?"

calitkan aje lipstik ni kat bibir. Naik lah seri tu. takde macam orang sakit lagi dah.

Romantiknya kalau pakwe yang belikan *cehh berangan

*Berangan nak bibir macam Kilafairy lah. Tak mao angelina! kui3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...