Followers

sugardaddy saya

Tuesday, 9 August 2011

comelnya awak ni...

Ayat macam nak mengayat orang kan? selalunya digunakan oleh lelaki yang nak mengorat or lebih tepat lagi menggatal mencari kucing-kucing parsi yang berbulu lembut bak kapas.

Apaa? tak paham??!!

Untuk yang blur macam Mr. Bean, aku bagitahu lurus ke titik (straight to the point) , lelaki nak menggatal dengan perempuan lah.

Sebelum lari dari hajat post aku, lebih baik kita ke pangkal jalan.

'Awak, saya bukan nak impressed awak ye kata awak comel. sorry!'--> untuk yang tengah baca.

Saya cuma nak dia ni..!




















huhahuhahuha (senaman dulu) ..........................................



































































Kasi peluh-peluh lah dulu....................................
























































































dah peluh2 belum???......................

























































































































belum lagi???!!!! apa ni! cepat senam balik.. huwarghh huhahuhahuha























































































































ok ok! kesiannya awok!






























































































taraaa!! bengang ke? sorry lah. HD ni memang jahat. Suka buli orang, dan andalah salah seorangnya.


Apa tu? fon apa tu? tak pernah nampak?

yelahh. korang punya fon mahal-mahal. Blekberi, ipon, ipad, samsung galaxy s II(ok yang ni aku jeles! g jauh2 sapa pakai fon ni. aku taknak kawan).

Fon di atas ni brand samsung jugak tapi model aku tak ingat. Kira fon turun temurun lah ni. Sebab ibu aku yang mula-mula pakai fon ni masa tahun 2002! wow. antik tak? antik tak?

Angguk sekarang!! (muka taiko gertak budak kecil nak pau duit)


aku sayang gila dengan fon ni. comel sangat. ringtone dia pon best. ada bunyi harimau, kucing, orang kentut dalam air(yee. ada orang cakap ni kat aku masa dengar msej aku masuk) . Plus bila orang tepon or mesej masuk, dia ada kelip-kelip ku sangka api.

transform jadi pink pulok!



see? awesome kan?!

Tapi sayang~ fon ni sebenarnya dah rosak beberapa bulan yang lepas. Air coolblog coklat tertumpah atas fon ni. terus tak boleh hidup.

Tapi kelmarin bila aku cuba on balik, dia hidup balik! tapi agak nyawa-nyawa ikan lah. sedih aku tengok.

Bajet ada kamera. padahal yang ado!!
 ouh lupa, fon ni mana ada camera, mp3, radio function bagai. Ibarat henfon ni macam hndfon 3310 nokia cuma ni modern sikit lah. Kata samsung...

Cuba korang cari kat kedai handphone. Ada lagi model macam ni? aku bet takkan ada. Melainkan Samsung Galaxy sII ! Huu. henfon peberet. Kalau nak buat barang hantaran, hantar Samsung Galaxy sII ni :P

*Aku rindu ringtone KENTUT DALAM AIR* Semoga kau kekal muda dan sihat ye henfon. Aku saaaaayang kau berjuta-juta lemon!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...