Followers

sugardaddy saya

Wednesday, 24 August 2011

AMARAN! Entry untuk orang berani je! Ibu-ibu mengandung, pesakit lemah jantung, kencing manis darah tinggi jangan buka!

Ini aku nak share untuk jadi renungan kita bersama. Mula-mula aku tengok video ni memang cuak+takut+hebat pendek kata macam-macam rasa ada. Walaupun aku ni memang jenis yang 'berani', tapi aku nak jugak ambil tahu apa yang ada dalam video ni. Dan hasilnyaa......


MEMANG TERBAEK DARI LADANG!


Bagi yang 'berani' macam aku, don't worry. Tak ada pape pon sebenarnya dalam video tu. Paling-paling pon boleh lah buat korang tak lena tidur dalam seminggu dua.

Betapa besarnya kuasa Allah tu. Dalam telefon pon kita boleh dengar suara jin. So, kesimpulan dan pengajaran yang boleh diambil kat sini, jangan lah 'seronok' sangat bila kita buat sesuatu perkara.

Layan lah video ni. Lepas tu kalau takut, seru namaku!


cehh. takde kena mengena.!

Kan?kan?kan? lepas aku dah tengok video ni, bila aku tengah on call je dengan orang, konon ada cerita lawak lah yang boleh buat aku gelak besar, atau orang yang tengah cakap dengan aku tu gelak besar, tiba-tiba aku akan teringat video ni. Cara jin tu gelak! aku takut je orang yang aku tengah cakap tu kena sampuk macam dalam video ni! kalau dengar orang dalam line tu gelak, aku terdiam dan automatik aku akan toleh belakang.

Berjaga-jaga orang kata! eh aku kata!

Gila tak gila!! eiee. Menyampah aku nak cakap banyak. Ni pon aku type sambil toleh-toleh belakang ni. Wallahua'alam.


p/s: saya ni berani taw . jangan tak tahu ^^

2 comments:

  1. ye ke?? lame sgt vdeo nie.. mls nk bukak.. hahaha!!

    ReplyDelete
  2. untuk orang yang tak tahu jee. nk cari video lain, 'berani' sangt sy nio -.-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...