Followers

sugardaddy saya

Monday, 4 July 2011

reminding about Header Baru???

Ada orang dah tegur dah pasal header aku ni. Disuruh tukar pulak header ni. Dahla aku xreti and takde idea nak buat header comel loteh macam orang lain. Yang paling sadis lagi tragis, dari dulu sampai sekarang, aku xreti-reti lagi nak pakai Photoshop. Aku tahu kalau korang baca ni, mesti akan kata kolotnya HD ni . Tsk. .Tsk. . nak buat macam mana T_T Photoshop tersangat lah masalah bagi aku ! Benci!

So nak permudahkan jalan bagi aku supaya tak membebankan kepala hotak yang sarat lagi berat ni dengan masalah yang tak seberapa nak ado, aku pakai Photoscape dengan Picnik je. Aku teraii (try) buat sesimple yang mungkin memandangkan aku ni memang sangat terkenal + handal dengan sikap pemalas aku tahap gaban tak hengat meletuppss aoohh.

Aku amek inisiatif yang sama dengan header lama, aku just duplicate kan gambo-gambo(gambar) aku yang tak berapa nak hotsetapp bak kata makcik-makcik merangkap kawan baik Norlia Ghani. Ehee. terselit pulak nama mak joyah tu. Lepas tu, aku edit tone warna nak cerah ke gelapmuka aku kat photoscape. Bagi aku yang xberapa nak cerahh (lah kot aku rasa) aku amek jalan licik dengan menYerahkan lagi gambo aku.Ehehe. Cerdik tak?Pintar tak? Nak hidup fizaa. . . pandai-pandailah.. 

Lepas dah edit warna bagai, lupa pulak, aku amek 3 gambar je untuk nak duplicatekan. Kalau banyak-banyak pon takde guna sebab  blogger.com akan menyeparuhkan gambo anda. Maksud aku, bila dah view blog tu nanti, korang akan dapati muka korang terbahagi dua yang bahagian lagi satu tu entah pegi mana .Paham-paham jelah apa yang aku cuba nak sampaikan.

Aku bawak pulak gambo aku untuk diDuplicatekan dekat picnik.com. Tempat untuk edit-edit gambo korang bagi cun melecun macam Kilaperi(KilaFairy) anak Rohana Jalil. Tapi aku tak edit tone warna kat picnik, sebab tak banyak pilihan dari Photoscape. Aku Duplicate kan and letak text kat picnik. And aku nak bagi tahu, bagi aku lah, aku suka edit text untuk letak atas gambo konon macam trademark lah supaya orang x mengopy paste gambo korang and tanpa segan silu kembang kuncup lobang hidong mengaku gambo korang adalah gambo beliau walau bibir korang dalam gambo tu sesexy Munir pelakon Pak Pandir tu. Text kat picnik lebih gempak berbanding photoscape.

Aku bukanlah nak membebel tak bertempat atau nak mencari publisiti murahan bagitahu satu Malaysia yang HD nak buat header baru woi! takde maknanya. Aku sedar sapa diri aku. T_T 

Aku just nak bagitahu je, takde photoshop pon korang boleh hidup dan tak payah nak menangis berguling-guling sebab xreti nak pakai Photoshop. Photoscape dengan Picnik pon tak kurang hebatnya jugak. Aku promote dua ni je sebab dah sah-sah trang tangtang aku memang mengamalkan gaya hidup sihat bersama Photoscape and Picnik. Sebenarnya banyak lagi software kat internet yang melambak tu untuk edit gambo. Tapi takkan aku nak promote semua. Google kan adaaaa. . . 

Dann ini diaaaa. . benda yang aku bebelkan tu. . . 
1. . .










2. . .










3. . .









jeng!jeng!jeng! Gelabah tertonggeng-tonggeng macam nak tunjuk apa je -.-


















lahh. ini rupanya -.- 
Dalam perancangan lagi . Tak tahu nak letak ke idok. Suggestion?
untuk gantikan yang ini. muka tersangatlah terserlah kegedikkkannya -.-

Yang kaki pengomen tegar masa tengah tengok Malaysia lawan live, yang lantang bersuara, Any Suggestion?
cehh-.- padahal aku pon selalu membebel kalau tengok bola jugak. "Tak reti main, meh sini bagi aku golkan!" ahaha. ada hati cik HD ni . aww. gewdiksnyewwww hechhdiiieeyyeeww~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...