Followers

sugardaddy saya

Friday, 1 July 2011

Mind your own business.

tolong ! aku dah lupa macam mana nak update blog ni. Haha. yang kelakar, aku boleh terPost pulak dekat blog lama aku yang dah bersawang-sawang tu aku rasa . erkk ! tak patut !

Hah??! aku ni di stalk ke? wahh. glamour gitu nak main stalk-stalk aku. Tolong, aku benci ! Tunggu aku dah terbuka hati nanti aku kawan dengan kau ok? sabar lah .

Seperti sedia maklum, siapa yang kenal aku, dah tahu aku ni sejak bulan 6 menjadi penganggur terhormat. Yeah ~ PENGANGGUR ! xtahu apa? hah ! JOBLESS ?? tahu?? hah. benda tu lah yang aku cakap. Dah jangan pikir lebih-lebih. Nanti aku sedih !

Hari ni aku pegi tempat keje lama aku. sebab? hmm. ex bos aku silap masukkan gaji -.- apedaa. kenapa silap? bagi terus kan best . Punca? sebab bos aku ingat aku still kerja lagi . cehh . So aku terpaksa pergi tempat lama, transfer duit kat orang sepatutnya . sayangnya, duit dapat keluar separuh je. sebab? aku bawah umur . derr, bila nak besar derr? dan aku pun harus menunggu setengah hari duduk kat kedai tu menanti buah yang tak gugur. Nak balik punya pasal !Jap ! kat giant tak ada pokok yang ada buah ok . semua dah tersadai atas table buah dekat dalam giant tu, apa yang nak, sebut je. ada je kat situu . Aku explain macam model x berbayar giant je ! adehh

bos, kalau bos baca, Terbaca, Tertengok, Terjengah, and macam-macam TER lagi lah , please be concern about your employees . Kesian dia sebab duit tak boleh keluar, risau je dia duit dia kat orang lain. Bos, kalau saya, saya pon risau oo. Bukan sikit. Kalau bos memang nak bagi saya, xpelah. hehehe.

*Aku tak tahu lah kalau bos aku baca entry ni . Nak marah ke bos? relax lah bos :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...