Followers

sugardaddy saya

Friday, 1 July 2011

Menjana pendapatan dengan menulis blog

*excited-excited!!* mata bersinar-sinar bila tahu dengan buat blog,  boleh buat duit. Dunia dah maju semua boleh jadi. Memang dah maju sangat dunia ni sampai tahi manusia pon boleh dijadikan daging salai untuk kita makan. Ini cerita betul yang berlaku di jepun ye. Saintis di jepun buat daging salai daripada bahan kumbahan yang kita dah buang hari-hari . -.- sadis-sadis . . .  Kalau ada sesiapa pergi jepun, pandai-pandai lah korang pilih makanan yang betul ye.

balik cerita berpandukan entry di atas, yess, buat blog memang boleh menjana pendapatan . Kalau korang pandai n celik IT sikit lah.Tak pon, korang search je google macam mana nak buat blog korang jadi cantik and awesome gituu. Aku post ni sebab aku baru bukak akaun nuffnang and check berapa yang aku dah dapat. Eie, macam mana aku nak dapat lebih lagi dari jumlah tu? sape rajin and baik hati nak tolong orang yang menganggur macam den ni ha, tolonglah klik ye iklan di belah kanan blog saya ni. Sebab akan ada hadiah misteri menanti . jeng3 . .

Aku nekad nak cari keje! wahh. pokai dah ni T_T sape nak pakai pekerja?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...