Followers

sugardaddy saya

Thursday, 14 July 2011

baby had an accident! babyy???

wah-wah. kesian baby. Siapa baby aka gemok? adik aku lah. Oh tidak sekarang dah tak boleh panggil baby dah. Dia suruh panggil adik. Eksyen -.-. Dia Accident beskal(basikal) . Hekeleh beskal je pon fieza oi. Memang lah basikal je pon. Aku pon tak amek port sangat. Tapi bila aku tengok balik, bibir dia pecah, hidung dia berdarah meleleh-leleh sampai ke seluar bagai, erk! adakah itu darah? waa cabutt!!!

Memang sakit. Eie kalau aku kena macam mana lah. -.- Susah lah aku nak membebel , susahla aku nak makan. hehe. Ok mok, lepas ni kurus lah kau ye.

ini gemok aka baby aka adik , masa sihat .
dalam sakit-sakit tu, boleh pulak eksyen dengan aku, melawan pulak tu. Ada jugak makan penamporrr . hai Gemok-gemok........................

Bibir dia ala-ala Neyo ni. Tang bibir jela. Tang suara tak. Admire gila kat neyo ni 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...