Followers

sugardaddy saya

Tuesday, 8 March 2011

On the way g keje

Aq: ibu, ibu pakai gear 3 ke? xtukar gear ke? (keta auto)
ibu: Eh, kau xnampak ke, kan dekat D tu .
Aq: eh? yeke?
(aq bersusah payah menjenguk ke tempat gear)
Aq: ha'ah laa. .. Tapi asal mcam bising je.
Ibu: Yela . . Ibu bwak laju. . (110 km/j) Nak selamatkan office .
Aq: hekeleyh . Ayatt. ape ntah . . xboleh blaaa. . . nape lak?
Ibu: yelaa. . . xnak masuk lambat .
aq:=.=''



*Dialog di atas adalah pertengkaran yang xberapa nak kecil n yang xberapa nak besar dengan ibu aq. Yang sedang2 sajaaa. . :)


Petang dalam pukul 1 lebih ibu aq amik kat umah nak anta aq g kerja . Standard la umah aq berbukit. Dah nama puncak en? Kereta auto pon kena tukar gear nye .Kalau x, siksa lah kaki yang membawaknye . Kalau kaki seksa xpe lagi. Tapi kalau dah dengan jiwa2 sekali ikut seksa, xdapt den nolong eihh .


Cute x ibu aq? hehehe . Aq xsangka pulak dia cakap mcm tu . Ayat macam org kerek je en . hehhee 


Tapi pape pon, ilapulahmom! hehehe . . .




Ibu . Peneman setia suka dan duka . Muuaahhh1000x
*Klik gambar kalau nak tengok ibu aq yang CUN!
ANAK dia apatah lagi en .:P





Ibu n anak dara tunggal beliau :D oii! aq lah tu !!  :D (bangga muka masuk blog buruk)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...