Followers

sugardaddy saya

Wednesday, 16 March 2011

Meet my new love ~Our Taro!~

Last saturday kitorang balik kampung. Adik aku boleh bawa balik pulak tikus mondok balik rumah . upps. . :o "bukan tikus lah ! hamster lah ! " si gemuk kata. (Adik aku laa) .Punya lah marah si gemuk tu aku panggil binatang tu tikus. Ok, ok, hamster !!

Dalam diam-diam masa hari ahad 13/3/2011, adik aku pergi pekan dekat depan kampung dengan kakak sepupu aku, beli hamster tu. 8 hinggit sekor. Aku yang xamek port mende-mende macam ni pon jadi interested . Adik aku pun beli pakai duit dia. Melayang 8 hinggit dia. =.='' (kau jangan ikut perangai akak kau dik. Boros ! ingat!! )

Dalam kekalutan tu, (cehh ayat) adik aku suruh sepupu aku bawa balik hamster tu bela dekat rumah dia takut ibu aku marah. Ibu aku memang xminat nak bela-bela binatang ni. Nanti bau katanya. Tak pandai bela . Tapi dah jadi terbalik pulak ceritanya. Makcik aku punya lah marah sepupu aku tu pasai nak bawa balik hamster tu. kekeke. So ibu aku pon menunjukkan kesepotingan beliauu  . .  dengan mengizinkan adik aku bawa balik hamster tu dari johor ke shah alam . 
suka lah kau ye dapat naik kereta dari johor ke shah alam .





(untuk pengetahuan korang, adik2 aku yang perasan comeyl n baguihh tu pernah jugak bela binatang. Anak ikan dengan anak kura-kura  . Pendek je nyawa diorang. kesian . simpati aku . Sedekah Al-fatihah)

Sekali tengok, comeyll jugak tikus ni . upss! hamster. . =.= Aq bagi nama dia Taro. .  Macam Ultraman Taro kan? bukan2.. .  aq suka cerita Hamutaro. .  so Taro~ Taro~ 

Berikut adalah gambar-gambar beliau . . 

suka buat muka comeyll sampai aq pon dah jatuh hati dengan kau !

Meet our Taro~ :D

Semoga kau sihat selalu n panjang umur duduk dengan adik aku ye .
p/s: Taro itu comeyll ^^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...