Followers

sugardaddy saya

Sunday, 6 March 2011

Kerinduan membatasi segala .

"Bila rindu .  Terkenang mu sayang terasa sayu
Syahdunya jiwaku bila malam makin kelam 
jauh terbang diriku melayang 
Aku rindu . . . "

Jiwang x aq? Haha, mana ada jiwang dowhh.. . Romantis jee (wekk. .  gelii)

Ok2 . Lumrah lah en kalau dalam diri setiap insan tu ada rindu. .  X kisah lah en rindu kat sape. Contohnya diri aq ni . Aq kalau xjumpa ibu aq sehari, mesti boleh nanges punya. Kalau tido xtengok muka ibu aq kompom2 sebelum tido nanges. Bukan anak manja ehh . Sayang Mak lebih kata orang . kui3. . Aq xtipu ooo . . .  Aq bukan menggedik ke ape ke nak nangis . Ingat aq suka2 ke nak nangis? aq susah  nak nangis. Tapi kalau ibu aq, memang xboleh lahh en. Mak kita, Sapa xsayang mak oii . . .Romantik kan aq? hehehe . .. 

Rinduu. .    Selalunya ungkapan rinduu ni, untuk orang yang jauh lah untuk nak kita micu2 ( miss u)  ni  . Tu lah, bila dekat, kita persiakan , dah jauh baru nak rindu2. 

Bila dekat kita xpeduli, dah jauh baru tergedik2 perasaan rindu tu kan . 

Aq bukan maksudkan aq je ehh, ia juga ditujukan khas untuk manusia2 sekalian di luar sana tu yee. harap maklum :) 

ye. . . aq mencari seorang yang hilang . Dimata, dijiwa, dihati ( di jiwa , dihati tu xkan hilang. InsyaAllah ) Mana panggilan rindu awak untuk hari ni ? :|

Yang 'betina' tu aq punya :) rindu kat 'jantan' nya . 

Siapakah ini? :o DANGEROUS!!
*Klik gambar kalau nak GEMUK!

Perkahwinan air kelapa .
*Pak Klepak Gedebung-Gedebung-Gedebung !
P/S: Jangan nak buat spekulasi yang tidak berkenaan. Harap Maklum . Kerjasama anda amatlah dihargai .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...