Followers

sugardaddy saya

Friday, 4 March 2011

Hidup Baru, Hati Baru, Jiwa Baru

Yeah. Kini aq baru ada kesedaran  nk update blog . Setelah ada someone tny .

Si A: u watpe?
Aku: hah? on9. .  jalan2 tengok blog org . 
Si A: Tengok je? xde blog ke?
Aku: hah?? err. . . tadee . :)
Si A: nape xwat blog?
Aku: hah? emm.. xde cerita lah yang nk story kan dalam blog tuh.
Si A: Ape pulak . Banyak lah story yang awak boleh cerita. tentang keje ke . 
Aku: =.='' . .. . . . . 

Well, sebenarnya ini blog kedua aq . Dulu aq ada jugak blog, tapi mcm hampehh je . Putus di tengah jalan laa kata orang. Masa mula2 buat, semangat mcam tinggi pokok kelapa last2 semangat aq kecik macam semut je . Itu ok lagi . Dan xberapa lama lepas tuh, terus tidak menampakkan dirinya semangat ku itu . 

Sebab apa aq hilang semangat aq? Dulu masa baru2 excited kenal blog, nk masukkan gambar, Punyalah excited ni nk masukkan gambar, jenuh aq nak tunggu dia abes upload, last2 xboleh upload langsung . Mungkin gara2 kekasih lamaku dulu, incik celcom kot. Sekarang aq dah ada kekasih baru . Incik Unifi :D 

Kekasih lama ku incik celcom. Selamat tinggal baby. .  :(




Boyfriend baru ku, incik unifi, don't break my heart sayang :)


1 comment:

  1. hahaha... sume org mcm tuh... kuat kn smgt... hoho~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...